Cluj Napoca: Primaria lansează noua versiune a platformei www.clujbusiness.ro

Joi, 23 iunie 2016 este data de la care va fi accesibila publicului noua platforma www.clujbusiness.ro – dedicata tuturor entitatilor de business care doresc sa obtina sau sa promoveze informatii oficiale, validate cu privire la mediul de afaceri din municipiul Cluj-Napoca, zona metropolitana a acestuia si chiar din regiunea de nord-vest.
Acesta platforma, realizata integral in limba engleza (urmand ca ea sa fie in viitor tradusa si in alte limbi de circulatie internationala) este o dezvoltare organica a site-ului cu acelasi nume creat de catre Biroul de Relatii Externe si Investitori, din cadrul Primariei municipiului Cluj- Napoca inca din anul 2011.

Incercand sa raspunda cerintelor pietei actuale, aceasta dezvoltare a venit ca o implementare fireasca a ceea ce Primaria municipiului Cluj-Napoca isi propune sa faca si anume sa creeze, in timp real, o relatie de comunicare si de incredere cu mediul de afaceri precum si cu mediul diplomatic si institutional din tara, dar si din afara granitelor acesteia.

Platforma gazduieste, alaturi de noul film de prezentare al municipiului nostru, mai multe sectiuni create special pentru a incuraja mediul de afaceri sa participe activ la actualizarea informatiilor relevante pentru acest domeniu – de la calendarul evenimentelor locale in special legate de business (dar nu numai, ci si al acelor evenimente care au devenit deja un brand de Cluj, generand in sine business) la informatii despre mediul de business din Cluj, o arhiva virtuala de testimoniale ale unor oameni din sfera diplomatica, institutionala sau de afaceri care incearca sa raspunda, in viziune proprie, intrebarii – De ce Clujul/Why Cluj?
Mai mult, la sectiunea Market Overview ne dorim ca in timp, sa putem realiza, prin implicarea directa a publicului nostru, o colectie de studii de specialitate, care sa transmita in timp real informatii si know-how relevant despre diverse arii de activitate, studii care ne pot ajuta sa intelegem in ce directie se dezvolta orasul, care sunt oportunitatile dar si provocarile de care trebuie sa tinem cont.

“Probabil ca cea mai importanta sectiune a platformei o reprezinta sectiunea numita Business Profiles, un ghid al firmelor clujene, o sectiune care acum, la lansare este abia la inceput si unde asteptam toti agentii economici interesati sa ni se alature – doar prin informatiile trimise de ei putem avea o imagine moderna, actualizata si utila misiunii noastre – aceea de a ajuta oamenii de afaceri sa se cunoasca, sa economiseasca timp, sa simta ca fac parte din marea familie a Clujului”, a explicat primarul Emil Boc.

„Daca in anul 2011, la crearea site-ului initial www.clujbusiness.ro compania Betfair a venit in sprijinul Biroului de Relatii Externe si Investori, ramanand alaturi de acesta pe tot parcursul acestor ani, la realizarea actualei platforme s-au alaturat mai multe firme clujene, membre ale Clusterului ARIES Transilvania, respectiv-Fortech, Imprezzio Global si Comknow. Tuturor le aducem cele mai sincere multumiri precum si intreaga noastra apreciere pentru implementarea acestui exercitiu de comunicare, desfasurat pe parcursul a cinci luni”, a completat seful Biroului de Relatii Externe si Investitori din cadrul Primariei, Emilia Botezan.

Noul film de prezentare a fost realizat de catre regizorul clujean Laviniu Lazar, cel care a realizat si primul film de business in perioada 2011-2012. Sustenabilitatea proiectului poate fi remarcata si prin implicarea, din nou, a celor mai mari companii de consultanta din lume, prezente la Cluj-Napoca, „The Big 4” – respectiv Ernst&Young, Delloite, KPMG si Price Waterhouse Coopers, cooperarea dintre acestea fiind o premiera in lume – nicaieri in alta tara, aceste companii multinationale nu au realizat consecutiv impreuna un astfel de proiect.

Recomandari

Alte Articole