Azi se desfășoară primele patru probe speciale la Tarnița (circa 25 km), Beliș 1 (circa 14 km), Râșca (22 km) și Florești (circa 7,2 km). Sâmbătă, 6 mai, vor mai avea loc încă nouă probe speciale și o superspecială, în următoarea ordine: Valea Fericirii 1 (circa 10 km), Beliș 2 (14 km), Mânăstireni 1 (9 km), Dângău 1 (12 km), Florești 2 (7,2 km), Florești 3 (7,2 km), Valea Fericirii 2 (10 km), Mânăstireni 2 (9 km) și Dângău 2 –Power Stage (12 km). Totodată, în după amiaza zilei de sâmbătă va avea loc și o spectaculoasă probă superspecială în zona Cluj Arena.
„Sprijinul nostru pentru acest eveniment cu adevărat deosebit care pune Clujul pe harta mondială a automobilismului a fost unul total și necondiționat și a constat, în principal, în pregătirea corespunzătoare a drumurilor noastre județene din zona montană pe care se desfășoară probe și în punerea la dispoziție, cu tot ceea ce e necesar, a esplanadei din zona Cluj Arena”, a declarat președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe.
Astfel, în vederea derulării în condiții optime a competiției, Consiliul Județean a intervenit pe drumurile județene pe care se organizează probele speciale, respectiv DJ 103K Căpușu Mare – Dângăul Mare – Râșca – Dealul Negru – Beliș și DJ 107P Gilău (DN1) – Someșu Rece – Lacul Tarnița – Mărișel – DN1R, atât prin executarea de lucrări de întreținere specifice cât și prin ridicarea deșeurilor depozitate în mod ilegal pe traseu. În ceea ce privește esplanada stadionului Cluj Arena, locație în care se află sediul central al raliului și centrul de presă, forul administrativ județean a pus la dispoziția organizatorului principal – Napoca Rally Academy, o serie de facilități printre care elementele necesare de logistică și personal specializat.