Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj, instituție publică de interes județean care funcționează în subordinea Consiliului Județean, anunță persoanele cu drept de vot, interesate de obținerea documentelor de identitate că, în scopul asigurării condițiilor necesare desfășurării optime a procesului electoral pentru alegerea Președintelui României, în zilele rămase până în 10 noiembrie a.c. își va adapta programul de lucru cu publicul astfel încât să se rezolve în mod operativ solicitările privind eliberarea documentelor de identitate, astfel:
• Luni (04.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
• Marți (05.11.2019) – între orele 08.00 – 18.30
• Miercuri (06.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
• Joi (07.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
• Vineri (08.11.2019) – între orele 08.00 – 13.30
• Sâmbătă (09.11.2019) – între orele 08.00 – 16.00
• Duminică (10.11.2019) – între orele 07.00 – 19.00 – primiri documente
– între orele 07.00 – 21.00 – eliberări acte de identitate
Conducerea Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor Cluj recomandă cetăţenilor care şi-au depus actele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate sau a cărţii de identitate provizorii, a căror documente sunt emise şi neridicate, să se deplaseze la sediul serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor la care sunt arondaţi, pentru ridicarea actelor de identitate, în vederea exercitării dreptului de vot.
Peste 6.800 de părinți au apelat serviciul ALOPEDI în primul semestru
Președintele Consiliului Județean Cluj, domnul Alin Tișe, împreună cu reprezentanții Spitalului...
Deschide