Program special pentru relațiile cu publicul la Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Cluj

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, aduce la cunoștința publicului următoarele:
În conformitate cu prevederile legale în vigoare, „valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări ” (cartea de identitate, precum și cartea de identitate provizorie ).
În acest context, în vederea prevenirii răspândirii SARS-CoV-2, accesul în cadrul sediului DJEP Cluj de pe str. Aviator Bădescu, nr. 7-9, se va face cu respectarea următoarelor măsuri de protecţie:
– triaj epidemiologic constând în controlul temperaturii (nu se permite accesul persoanelor a căror temperatură corporală măsurată la intrarea în incintă depășește 37,3˚C);
– dezinfectarea obligatorie a mâinilor;
– obligativitatea purtării măştilor de protecţie;
– respectarea distanţei minime de 2 metri între oricare două persoane.
Pe perioada stării de alertă, activitatea de depunere a cererilor de eliberare a actului de identitate se va desfășura exclusiv prin programare prealabilă pe site-ul www.djepcluj.ro, secțiunea Programări online sau la numărul de telefon 0733504712. În situaţia în care cetăţeanul nu se poate prezenta la ora stabilită, acesta va putea solicita o reprogramare.
Depunerea actelor pentru obținerea cărții de identitate se va face în intervalul orar 8.00-12.00 în zilele de luni, marți, miercuri, joi și vineri.
Persoanele care sunt programate trebuie să se prezinte la ora de programare și să evite așteptarea suplimentară în spațiile destinate publicului. Astfel, va fi permis accesul în incintă, concomitent, pentru doar patru persoane, respectiv două persoane la ghișeu și încă două persoane în spațiul destinat publicului, cu menținerea distanței minime de 2 metri. Solicitantul actului de identitate va înlătura masca de protecție în momentul preluării imaginii.
Accesul în sediul instituției în vederea depunerii cererilor de eliberare a cărților de identitate va fi permis doar solicitanților și, după caz, proprietarului spaţiului de locuit, iar în situaţia minorului şi a părintelui sau reprezentantului legal, în baza programărilor online sau a celor telefonice și a documentului de identitate, în original.
Ridicarea cărților de identitate se va face în baza tichetului eliberat la depunerea cererii, accesul în sediul DJEP Cluj realizându-se urmare a programării comunicate la depunerea cererii, în intervalul orar 14.00-15.00 în zilele de luni, marți, miercuri și joi, respectiv vineri în intervalul 12.00-13.00.

Recomandari

Lasă un comentariu

Alte Articole