Acțiune cu stația mobilă desfășurată în comuna Iclod

O echipă formată din 4 angajaţi ai Direcţiei Judeţene de Evidenţă a Persoanelor (DJEP) Cluj, instituţie publică de interes judeţean, care funcţionează sub autoritatea Consiliului Judeţean Cluj, s-a deplasat cu stația mobilă luni, 17 octombrie 2022, în localitatea Iclod, la sediul Primăriei, în vederea preluării documentelor şi a fotografiei pentru întocmirea cărţilor de identitate în urma modificărilor survenite odată cu aprobarea Nomenclatorului stradal al comunei Iclod.
Angajaţii DJEP Cluj, sprijiniţi de autorităţile locale, au efectuat o activitate de preluare a imaginii şi de primire a documentelor necesare eliberării actelor de identitate. Cu această ocazie au fost primite 116 cereri de la locuitorii comunei, reprezentând diferite cazuri: 110 persoane s-au aflat în situația de schimbare a actului de identitate din cauza înființării străzilor și renumerotării imobilelor, 20 de persoane s-au regăsit și în situația de preschimbare a cărții de identitate, 2 persoane au deţinut și cărţi de identitate cu termen de valabilitate expirat, 6 persoane au depus cerere de eliberare a actului de identitate pentru schimbare de domiciliu.
Acțiunea cu stația mobilă a fost un demers prin care Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Cluj a venit în sprijinul cetăţenilor în colaborare cu autorităţile administraţiei publice locale în vederea întocmirii actelor de identitate. Proximitatea față de domiciliul cetățenilor a fost un real beneficiu pentru cetățenii cu mobilitate redusă, care au putut astfel depune cererile la sediul primăriei, evitând deplasarea la sediul DJEP Cluj, precum și pentru cetățenii cu probleme de sănătate care au fost sprijiniți prin deplasarea echipei Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Cluj la domiciliul acestora.
De asemenea, datorită colaborării strânse și eficiente cu angajații primăriei, în special cu ofițerii de stare civilă, s-a reușit soluționarea pe loc a tuturor situațiilor în care cetățenii s-au prezentat fie fără certificate de stare civilă, regăsindu-se în situația în care acestea au fost pierdute, fie cu certificate de stare civile care nu au îndeplinit condițiile legale, fiind deteriorate, rupte, înfoliate, etc. În aceste situații au fost eliberate noi certificate pe loc, cetățenii reușind depunerea cererilor de eliberare a actelor de identitate.

Recomandari

Alte Articole